İLKELER

03

İNOVASYON

İnovasyonu sürdürülebilirliğin önemli bir aracı olarak değerlendiriliyoruz. İnovasyonla tüketicimizi anlamayı, ihtiyaçlarını karşılamayı ve onları mutlu etmeyi amaçlıyoruz. Türkiye’nin ilk hızlı tüketim ve gıda Ar-Ge şirketi olan Northstar’ı da bu bakış açısıyla kurduk. Northstar’da 2015 yılında gerçekleştirdiğimiz 240 araştırma ve test sonucunda yaklaşık 35 bin tüketicimizden geri bildirim aldık.  Bu sonuçları değerlendirerek, özellikle yeni ürünlerin geliştirilmesi sürecinde tüketicilerimizin beklentilerini daha fazla karşılayarak bağımızı güçlendirmek istiyoruz.

İnovasyonu sadece tüketici memnuniyeti için değil aynı zamanda çevresel ve sosyal sürdürülebilirlik ile ilgili sorumluluklarımızı yerine getirmek için de işimizin odağında tutuyoruz. 2024 yılına kadar inovatif uygulamalar sayesinde, ambalajlardaki plastik miktarını %20 azaltmayı planlıyoruz. Benzer şekilde kâğıt kullanımını da %20 azaltarak kâğıt tasarrufu sağlayacağız.

Tüm çalışanlarımızın yenilikçi fikir üretimine katkıda bulunmasını sağlıyoruz. 2024 yılına kadar Akıl Küpü ile hayata geçirilen proje sayısında %100 artış hedefliyoruz.
Şirket içi inovasyon kültürünü artıracak çalışmalar yapıyoruz. Deneyimli Ar-Ge kadromuzun öncülüğünde inovatif yaklaşımla pazarlamadan üretime, tedarik zincirinden ve satışa kadar tüm birimlerimizin katkısıyla yeni ürünler geliştiriyoruz.